reklama

Výhodný nákup alebo podvod na zákazníka?

Bol pondelok ráno.Ako každý deň som vošiel do svojho obchodu aby som si kúpil niečo na raňajky. Pri vstupe by ma ani nenapadlo aké pocity budem mať pri odchode z predajne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Naložil som si do košíka potrebné veci a keďže mám rád sladké, automaticky som zamieril do tajného regálu s čokoládkami a napolitankami. Pozriem a vidím. Moja obľúbená Horalka bola v akciovej cene! Načo váhať, hovorím si...

Pri pokladni som všetko pekne povykladal na pás a čakal kým príde rad na mňa. Pani pokladnička zohrala do ruky ako prvú už vyššie zmienenú dobrotu a na ukazovateli ceny sa objavila hodnota o 1,50 Sk vyššia ako cena uvedená na poličke. Prekvapilo ma to a tak som dotyčnú pani slušne upozornil, že tam má zlú cenu a Horalka je v akcií a či tá dobrota za tú chvíľu na ceste od regálu do pokladne tak zdražela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to som nemal robiť, to veru nie! Dosť ostro mi vysvetlila že akcia už skončila a na kase ma dobrú cenu a že oni predsa nemôžu zavrieť obchod na dve hodiny kým opravia ceny!! 

Toto brilantné vysvetlenie mi vyrazilo dych a nezmohol som sa na odpoveď. Poslušne som zaplatil, zobral si svoj nákup a pobral sa do práce s pocitom viny "Ako Som Si To Vôbec Dovolil Ozvať Sa!"

Poviete si drobnosť. Tiež som to pustil z hlavy až kým ma večer nenapadlo pochváliť sa so svojím zážitkom doma. Reakcie okolia boli nasledovné: Čo sa divíš, veď je to NORMÁLNE... robia to aj v tom obchode aj v tom ... 

To som naozaj jediný komu sa to NORMÁLNE NEZDÁ?

Michal Alaxa

Michal Alaxa

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najzložitejšie odpovede sú na nevyslovené otázky... A predsa to skúšam každý deň zas a znova. Zoznam autorových rubrík:  VšehochuťZo životaVeršovankySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu