reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Alaxa

Michal Alaxa

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najzložitejšie odpovede sú na nevyslovené otázky... A predsa to skúšam každý deň zas a znova. Zoznam autorových rubrík:  VšehochuťZo životaVeršovankySúkromnéNezaradené

reklama

Všehochuť

Osudové stretnutie

Michal Alaxa

Osudové stretnutie

Už sa to nedalo dlhšie odkladať. To stretnutie proste muselo prísť skôr alebo neskôr. Chodili okolo seba, ale zatiaľ na seba nemali šťastie. Až dnes. Stretli sa a tá udalosť im zmenila obom život. On a On.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ranné myšlienky

Michal Alaxa

Ranné myšlienky

Zvoní budík. Poslepiačky ho vypnem a hneď prvá myšlienka je: Bože, aký je to dnes vlastne deň? Pondelok? Len to nie...

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vyhral som Jackpot!

Michal Alaxa

Vyhral som Jackpot!

Ako áno, ako nie, stalo sa. Vyhral som! Zdalo sa mi to neuveriteľné... ako je to možné že práve ja? Veď šanca je taká malá, priam mizivá. Panebože, čo teraz s peniazmi?

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu